,

10 правил успішного нетворкінгу

Правила, які допоможуть налагодити ефективний зв’язок з вашим майбутнім партнером чи клієнтом.

  1. Детально заповнюйте свій профіль у соцмережах, щоб про вас змогли сформувати враження. Окрім того, вашу сторінку зможуть шукати за ключовими словами власники профілів, яким ви цікаві.
  2.  Дотримуйтеся ділового етикету. При будь-якій зустрічі з метою нетворкінгу ведіть себе скромно, тримайтеся впевнено і обов’язково звертайтеся до незнайомих людей на «Ви».
  3. Будьте лаконічними. Звертаючись до інших людей з метою ділового нетворкінгу, сформуйте мету свого звернення максимально стислою та зрозумілою.
  4. Подбайте про рекомендації, використовуючи теорію «6-ти рукостискань».
  5. Проявляйте компетентність.
  6. Якість важливіша, ніж кількість. Не варто шукати якнайбільше ділових контактів, а зав’язувати зв’язки з тими людьми, які можуть стати для вас корисними.
  7. Не проявляйте наполегливість. Якщо людина не хоче йти з вами на контакт – не наполягайте.
  8. Думайте про те, чим можете бути корисними людині.
  9. У соціальних мережах не додавайте в друзі усіх підряд. Знаєте приказку «скажи мені, хто твої друзі, і я скажу, хто ти»? Так от, таке правило поширюється і в соцмережах, тож будьте уважними.
  10. Публікуйте цікаву та цінну інформацію на своїх профілях, яка б відповідала вашим діловим потребам та інтересам.

І ще дуже важливе правило – будь-який інструмент може бути ефективним в умілих руках та приносити шкоду в невмілих. Після кожного знайомства аналізуйте позитивні результати та причини невдач, допомагайте людям та у всюди проявляйте професіоналізм і відповідальність – хто зна, кому й коли прийде на думку поспостерігати за вашою діяльністю.

Джерело: «Ділове слово» №12

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь


Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *