,

6 правил використання емоцій у маркетингу

Як закохати клієнта у ваш бренд? Дуже просто – додайте до маркетингу трохи емоцій. Раніше ми писали про емоції, які стимулюють продажі. Зараз розберемося, як їх використовувати? Візьміть до уваги 6 простих правил.

1. Аналізуйте поведінку

Плануючи вплив, спостерігайте за фактичною поведінкою.

2. Дивуйте клієнтів

Розірвіть шаблон. Здивуйте покупця. Спусковим механізмом для більшості еволюційних програм є здивування.

3. Створюйте комфорт

Дайте покупцеві відчути себе у безпеці. Пробувати, досліджувати, експериментувати без загрози для себе і свого статусу.

4. Напрямте увагу

Допоможіть покупцеві прив’язати властивості товару чи послуги до його потреб. Покажіть, як товар піднімає його статус або захищає від загроз.

5. Додайте швидкості

Дайте можливість діяти негайно.

6. Забезпечте інтерес

Будь-яка емоція спонукає нею ділитися. Дайте можливість вашим клієнтам «заразити» інших інтересом до вашого продукту.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь


Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *