,

БІЗНЕС-ІДЕЯ: ШКОЛА МУЗИКИ З ОСОБЛИВОЮ АТМОСФЕРОЮ

«Хочу довести людям, що вони чогось варті», – каже наш сьогоднішній гість Максим Бревус, власник Школи музики для дорослих та дітей «Акорд» (м. Тернопіль). Він – один із наймолодших учасників Клубу, якому вдалося розробити унікальну програму навчання, самостійно вивчити ази бізнесу та за допомогою вдалої комунікації розвинути та постійно вдосконалювати власний проект.

Історія

Ще у школі я вирішив, що «сидіти на шиї у батьків» – це не для мене, тож розпочав пошуки для самореалізації. Пішов навчатися грі на гітарі. Державна музична школа мене не зацікавила – там просто не чули моїх потреб та вимог до навчання. Займався зі знайомими гітаристами у межах приватних уроків. Паралельно вчив теорію.

Одного дня я зрозумів, що просто грати на гітарі не круто – треба розуміти десь всередині, про що граєш. Це, мабуть, і стало тим самим «переломним моментом».

Пізніше відвідував курси гри на гітарі. Вивчав англійську, переглядав відеоуроки, впитував інформацію як губка.

Тоді вирішив, що прийшов час і зайнявся  пошуками першого клієнта. Створив сторінку в соціальній мережі та почав моніторити ринок. Зрештою з’явився перший учень. Потім другий-третій – аж поки не довелося проводити по чотири уроки в день.

З часом я зрозумів, що ці чотири уроки в день – це мій максимум. Все, більше я вже не можу заробити сам. Вирішив створити школу. Спершу брав участь у конкурсі бізнес-планів, на жаль, невдало, потім знайшов інвестора, який допоміг з фінансами для приміщення та інструментів. Найняв людей, розробив програму, описав процеси – і так уже працюємо майже три роки.

Методологія

Коли я сам навчався, аналізував кожен рух і кожне слово викладачів. Намагався зрозуміти, як люди навчають, як поводяться, як я реагую на їхні слова, що мені цікаво виконувати, а що ні. Потім, коли я вже сам давав уроки, постійно намагався з’ясувати, чого хочуть учні. Тоді ми просто вчили пісні. 20 за 3 місяці. Одну – за 45 хвилин. Знайомі та друзі учнів були реально в шоці.

Як ми себе сьогодні позиціонуємо? Що ми школа, де навчать грати музичних інструментах чи співати всіх – з нуля, у будь-якому віці, з будь-якими даними.

Масштаби бізнесу

Зараз в «Акорді» вчать грі на гітарі, скрипці, фортепіано та вокалу. Були ще саксофон та барабани, але це дуже дорогі інструменти, які не кожен може собі дозволити, тож довелося зменшити кількість інструментів.

У школі зараз 5 працівників та бухгалтер на аутсорсингу.

Нещодавно ми переїхали у новий вдвічі більший офіс – 80 кв. м.

Станом на сьогодні у нас більше, ніж 50 учнів. Моя мрія – 10 000. Звісно, вона підтверджена деталь-ними розрахунками та стратегічним планом.

Читайте новий випуск «Ділового слова»

Концепція

Ми продаємо не курси, а емоції. У нас можна розслабитися, забути про проблеми, ми завжди спитаємо, як справи, дамо пораду.

Від початку до сьогодні було мільйони помилок. Раніше була поурочна оплата, тепер її немає. Всі, хто платили окремо за один урок – покидали навчання  швидше, ніж за два тижні після початку. Це дуже погано для репутації. Такі учні говоритимуть всім, що вчилися в нас, тоді як їхній рівень буде слабенький. Бо два місяці – це ніщо.

Фінансова політика

Ціни у мене були не найнижчі. На початку діяльності – 40 гривень – максимальна ціна на ринку Тернополя. Зараз один місяць навчання коштує 500 гривень. Курси інтенсиву – 1 000 гривень за два місяці. Тобто зараз один урок вартує 31 гривню. Погодьтеся, це смішно. Ще й враховуючи методологію та ефективність.

Стратегія

Зараз ми трохи змінюємо систему. Раніше мали тільки індивідуальні заняття, а тепер все перебудовуємо на групові.

Менше, ніж через рік, планую відкрити таку ж школу в Івано-Франківську. Довго думав, як це зробити з найменшими ризиками. Вирішив наймати в іншому місці директора, який отримуватиме зарплатню відсотками. Таким чином «філія» зможе ефективніше розвиватися.

Управління персоналом

Під час співбесіди спершу звертаю увагу на те, чи людина мені подобається, чи зможе вона спілкуватися з дітьми, чи круто грає. Решту зможу навчити, це не проблема.  Ще, що важливо – працівник має бути старший, ніж я (ред. – сміється). Мав досвід роботи зі студентами, які часто підводять.

Клієнтоорієнтованість

Наші учні – дуже різні. Є діти від 5 років, студенти, дорослі чоловіки на джипах, навіть жінка 57 років. Якщо з дітьми все зрозуміло – вони приходять, щоб знайти себе чи весело провести час, то з дорослими все набагато складніше.

Дорослі до нас приходять через нездійсненну мрію дитинства. Часто у них з’являються сльози на очах, коли всього за два уроки їм вдається зіграти улюблену пісню.

Ринок

Серед моїх конкурентів – державні музичні школи, приватні викладачі тощо. Вони не перешкоджають, бо в нас все зовсім по-іншому. Ви відчуваємо відповідальність за учнів. До нас не приходять на місяць-два. З нами досягають реальних результатів.

Багато моїх учнів кажуть, що за місяць в «Акорді» вивчають більше, ніж за рік в традиційній музичній школі.

Маркетинг

Я ніколи не замовляв рекламу на радіо, телебаченні, білбордах, сіті-лайтах – на тих платформах, на яких складно контролювати цифру. Мені дуже подобається розміщення в Інтернеті, де можна налаштувати таргетинг, де реально спрогнозувати результат.

Процеси

Я розробив карту процесів – зі всіма діями, які ми робимо від початку до кінця. До прикладу, куди після запуску реклами потрапляє дзвінок, хто його обробляє, хто працює з заявками, приймає учнів.

Знаєте, чому в нас все «пішло»? По-перше, через те, що ми запропонували крутий продукт. По-друге, ми постійно моніторимо, аналізуємо та усуваємо помилки. Якщо людина не прийшла вдруге після пробного уроку, я телефоную, запитую, що не так, чого б їй хотілося. Переважно у такий спосіб продаю якийсь інший курс.

Місія власника

Люди дуже часто зневірюються в собі, а я хочу довести, що вони чогось варті. Кожен без винятку.

Джерело: «Ділове слово» №22
Автор: Ірина Таран

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

No apps configured. Please contact your administrator.

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *