КУДИ ПРИВОДЯТЬ МРІЇ

Саме з такою назвою 15 червня відбулося чергове «Шоу історій» – найбільша платформа сторітелінгу у Львові, яку організовують Школа…
,

СЕКРЕТИ МОТИВАЦІЇ У БІЗНЕСІ

Рекомендує бізнес-тренер, сертифікований коуч ICF, авторка книг та освітніх програм, успішна бізнес-леді з 20-річним досвідом Нінель Нежура…

Переваги та недоліки безвізового режиму для бізнесу

Після введення безвізового режиму з 11 червня 2017 року, громадяни України зможуть в’їжджати без віз в усі країни-члени ЄС, а саме: Австрію,…

Шоу історій «Я – бренд». Як це було

18 травня львів’яни слухали розповіді про успіх від людей, які самі створили власний бренд. Було щиро та емоційно. А головне – слухачі…
, ,

8 цитат Крікунова про бізнес і не тільки

Публікуємо найвизначніші, на нашу думку, вислови експерта, які відібрали з наших попередніх інтерв’ю. Для натхнення… 1. «Бачу місію…

Дані аналітичного дослідження Клубу Ділових Людей

Опитування проходить у межах проекту «Адвокація для розвитку торгівлі», який реалізовує Клуб Ділових Людей у межах ініціативи «Діалог…
,

«Шоу історій» підкорювало жартами

Вже втретє проект «Шоу історій» зібрав львів'ян та гостей міста на неймовірно позитивний, драйвовий і веселий захід «Жартома та всерйоз»,…

7 шахових правил, які знадобляться в житті

Шахи – це, з одного боку, медитативний процес, що дозволяє відключити все зовнішнє і зосередитися на спокійній грі, але, з іншого боку,…

Як визначити справу життя?

Мар’яна Приймак рекомендує техніку визначення своєї справи та джерела максимального доходу. Отже, все по пунктах: Напишіть 7 справ,…

З хобі в бізнес. Коментар експерта

У давнину вибір людини щодо її майбутнього був доволі обмежений. Так, наприклад юнак, який добре опанував ковальську справу, їй присвячував…

Яку воду ми споживаємо?

«Ви не зустрінете тут складних формул чи незрозумілих термінів. Цей ресурс створений для тих, хто бажає зрозуміти, яку воду вони споживають…
,

Чим менший вибір, тим краще

Чи завжди великий вибір товарів і послуг є головною умовою продажу? На здивування багатьох – ні! Згідно з принципом 80/20 (закон Парето),…
Клієнтоорієнтованість
,

Клієнтоорієнтованість: метод усереднення

У межах розвитку клієнтоорієнтованості підприємства часто виникає необхідність формування портрета типового клієнта. Як ми це зазвичай робимо? Визначаємо вік, стать, інші способи сегментації клієнтів. У результаті –окреслюємо «ідеального клієнта», який є результатом усереднення...
,

ЯК ОБРАТИ КАВУ? РЕКОМЕНДАЦІЇ БАРІСТА

«Кава – це не напій, а засіб для комунікації», –жартують у нашому офісі. Втім, незважаючи на ціль «зустрічі за горнятком кави», радимо дбати й про якість самого напою. Допоможе в цьому баріста Юрій Козлюк, який сам дотримується та іншим рекомендує кілька правил кавової культури.