«Шоу історій»: як змусити страх боятися ваших мрій

Корпорації, бренди, стартапи зі світовою популярністю завжди починаються з однієї людини. Людини, яка наважилась здійснити свою мрію,…

Посадові обов'язки. Для кого і навіщо

Останнім часом все більше менеджери, власники малого та середнього бізнесу звертають увагу на посадові обов'язки. Як їх прописати? Хто…
,

Підприємцям Львівщини пропонують долучитися до створення Індексу малого бізнесу

З липня по вересень 2017 року на Львівщині проводитимуть дослідження настроїв та тенденцій у малому бізнесі, на основі якого буде складено…
,

Як зробити, аби у фірми завжди були гроші?

Як забезпечити платоспроможність підприємства? Як робити якісні прогнози виручки? Finance Controlling online: чому цей сервіс - невід'ємна частина…
,

20 тисяч євро для стартапу у Швеції

Отримай шанс створити свій проект та запустити його у Швеції.  До участі у конкурсі запрошуються стартапи, які впроваджують нові рішення…
,

Афіша Клубу Ділових Людей

Як за допомогою Instagram залучити клієнтів? Яка роль команди в успішній розбудові бізнесу? Чому стандартизація - це основа успіху ресторану?…
,

Павло Бобрик: «Більшість українських рестораторів на стандарти мало звертають увагу»

Чому про McDonalds знають усі? І йдуть у цей заклад, навіть знаючи, що ця їжа не найкорисніша?Чому в одні ресторани хочеться приходити знову…

Ідеї. Управління персоналом: радить експерт

Ольга Садоха, консультант з управління та бізнес-тренер, ділиться ключовими правилами підбору персоналу. Та розповідає про те, як ефективно…
, ,

Експортуйте в Канаду

Виробники одягу, взуття, меблів, шоколаду та кондитерських виробів та працівники ІТ-сфери мають можливість долучитися до програми підтримки…
,

Перезавантаження команди: як мотивувати працівників?

Час від часу наше  технічне  забезпечення потребує оновлення, ремонту або ж банальної  чистки. Ми з повагою ставимося до інструментів …
,

Грант на розвиток Івано-Франківська

Хочеш докластись до розвитку міста? Спробуй свої сили у програмі, спрямованій на підтримку некомерційних проектів з розвитку Івано-Франківська. Для…
Мобільна версія сайту
,

Співпраця з Німеччиною - легко

Клуб Ділових Людей активно і регулярно розповідає своїм учасникам про можливості для ведення бізнесу за кордоном. 21 червня у Київській…
,

Конфлікт для щастя?!

Як вийти з конфліктної ситуації з користю для себе? Лайфхаками ділився Олександр Походощук, засновник «Академії Розвитку Суспільства…
,

Індія запрошує до співпраці аграріїв та машинобудівників

Представники аграрної та машинобудівної галузі мають можливість поїхати в Індію для знайомства з індійським ринком та налагодження…

Любов Рудницька: "Успішний акаунт в Instagram: не бійтесь говорити відверто та приязно"

Ви досі вважаєте, що Instagram - це соціальна мережа, де безліч селфі та фото їжі? Ви  дуже помиляєтесь, адже ця платформа - чудова основа для…
,

Де шукати інвестора

Корисними ресурсами ділиться експерт Мар'ян Шабатура. Сьогодні усіх об'єднує інтернет. Створіть свою сторінку, користуйтесь спеціальними…
,

Півтора мільйона гривень для ІТ-проекту

ІТ - спеціалісти, підприємці, дизайнери та громадські активісти мають можливість поборотись за 1 500 000 гривень у Національному конкурсі…
,

Як залучити інвестиції для малого та середнього бізнесу

Передумовою будь-якої інвестиції є підтвердження попиту на продукцію проінвестованого бізнесу з однієї сторони. Та наявність ресурсів…
, ,

Клуб Ділових Людей розпочинає роботу в східному регіоні

15 червня у Харкові відбулася закрита бізнес-зустріч "Схід - Захід разом: налагоджуємо мости для бізнесу". Захід проходив з ініціативи…
, , ,

ОСНОВНІ ПРАВИЛА РЕЄСТРАЦІЇ ТОРГОВОЇ МАРКИ

Консультує Олексій Яновський – експерт із захисту прав інтелектуальної власності. Для початку з’ясуємо, що таке торгова марка.…
,

Стартує третя хвиля бізнес-інкубатора «Новий відлік»

У Клубі Ділових Людей вже втретє організовують бізнес-інкубатор для населення, яке найбільше постраждало від конфлікту на Сході України.…
, , ,

КОЛИ ЛЮДИ МАЮТЬ ЗНАЧЕННЯ

Безперечно, кожен роботодавець хоче залучити до своє команди тільки найкращих. Тому при підборі персоналу чимало фірм не просто проводять…
, ,

Аутсорсинг: всі «за» і «проти»

Зменшити кількість завдань для працівників, при цьому працювати безперебійно та навіть зекономити. Все це можна втілити, якщо залучити…
, ,

Криза і бізнес: як пережити період турбулентності

Бізнес із блискавичною швидкістю реагує на зміни у країні. На переміни у діловому середовищі впливає не лише політика та економіка.…
,

Основні правила створення логотипів

Логотип компанії! Ми так багато про нього знаємо, то чому ж так мало цими знаннями користуємося? Сьогодні все змінюється настільки швидко,…
, , ,

5 БЕЗПРОГРАШНИХ МЕТОДІВ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКУ

Як залучити нових клієнтів та отримати максимум прибутку ще й при цьому зекономити? Олена Анатійчук – фахівець із маркетингу – переконує,…
, ,

Як сформувати ідею у бізнес-план?

Перш за все, потрібно зрозуміти для чого вам бізнес план. У залежності від відповіді на це питання, бізнес-план може бути дуже різним.…
, , ,

«Репутація вимагає часу і сили, але результат того вартий», – Світлана Любченко

Що таке репутація? Чи це тотожне із іміджем? Як репутація впливає на розвиток компанії? Та як з мінімальними затратами побудувати потрібну…
, , ,

Секрети виграшної контекстної реклами

Сучасний малий та середній бізнес важко сьогодні уявити без реклами в інтернеті, яку професіонали називають контекстною рекламою.…
, ,

Канали поширення рекламної інформації

Коли ми розробляємо рекламну акцію, ми купуємо кількість контактів з нашою аудиторією. Ми платимо за кількість людей які побачать наш…
, ,

Як створити рекламу, яка допоможе розвинути бізнес

Малий та середній бізнес важко уявити без рекламної стратегії. Одна з особливостей такої реклами – це правильно розподілений бюджет.…
, ,

Як продати будь-що будь-кому?

Мистецтво продажів називають «мистецтвом» тому, що більшість товарів, які продають, насправді покупцям не потрібні. Однак їх вміло…
, ,

5 ІНСАЙТІВ З E-MAIL-МАРКЕТИНГУ

Як підвищити продажі за допомогою розсилок – найчастіше питання, яке ставлять на майстер-класах з e-mail-маркетингу. Світлана Насирова,…
, ,

СИСТЕМАТИЗАЦІЯ: НАВІЩО ВОНА МАЛОМУ БІЗНЕСУ

Як відбувається найчастіше? У власника малого бізнесу є якесь уявлення про те, як його співробітники працюють. Проте одного дня у компанії…
,

Ідея для бізнесу ВИРОБНИЦТВО ПІЦИ. Частина 3

У попередніх випусках «Ділового слова» (№31 і №32) ми аналізували, що потрібно для відкриття піцерії, покроковий технологічний процес…
, ,

ЯК ОФОРМИТИ ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ З ПРАЦІВНИКОМ?

Легалізація трудових відносин, зокрема, правильне оформлення відносин з працівниками – одне з топ-питань для українського бізнесу…
, ,

ЗІГРАЄМО В УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ?

Сучасний світ потерпає від постійних змін. Сучасна людина знаходиться у вирі постійних змін. Сучасні методи управління людьми так само…
,

ІДЕЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ: ВІДКРИТТЯ ПІЦЕРІЇ (ЧАСТИНА 2)

У попередній публікації спецпроекту «Відкриваємо піцерію»  ми аналізували все, що потрібно для відкриття піцерії, покроковий технологічний…
,

РОЗВИТОК БІЗНЕСУ В УМОВАХ «ПРОМИСЛОВОСТІ 4.0»

З кожним роком розвиток «Індустрії 4.0» набирає обертів. Підприємцям потрібно бути готовими до ведення бізнесу в нових умовах, коли все…
,

ІДЕЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ: ВІДКРИТТЯ ПІЦЕРІЇ (Частина 1)

Піца… Страва, яка входить у топ-5 найпопулярніших страв світу. Це страва з безліччю варіантів – від вегетаріанської до десертної. Це…
, ,

Досягнення успіху за допомогою персональної стратегії

Олена Дейнека майже 19 років консультує підприємства. Люди, які розвивають кар’єру, професію або справу, доволі часто звертаються до…
, ,

Як грамотно працювати з продавцями?

Єдина стабільність, яка зараз існує – постійні зміни, які відбуваються з нами та світом. Постійний розвиток бізнесу кидає нам нові виклики:…
,

ЩАСЛИВІ РАЗОМ: правила спільного ведення бізнесу

Підприємці часто відносяться до спільного ведення бізнесу надто легковажно, навіть не підозрюючи, наскільки високою може виявитися…
, ,

ІДЕЯ БІЗНЕСУ: ВИРОБНИЦТВО КОРН-ДОГІВ

Весна – час нових ідей, нового життя, нових починань. Окрім того, це – відкриття сезону вуличної їжі, коли перед підприємцями знову постає…
, , ,

ЩО РУЙНУЄ КОМАНДУ, І ЯК ЦЬОМУ ЗАПОБІГТИ?

Якщо міркувати на тему успішного бізнесу і задатися питанням, яка його найважливіша складова, відповідь буде очевидною: правильна команда…
, ,

ВІДКРИВАЄМО ДВЕРІ У СВІТ КОНТЕНТУ

Сьогодні питання: «Чи потрібно просувати мій бізнес в Інтернеті?» – вже не актуальне. У будь-якому випадку відповідь: «Так!». Раніше…
,

SMM: ЕКСПРЕС-ПРОГНОЗ РОЗВИТКУ НА РІК

Станом на лютий 2017 року кількість користувачів соціальної мережі Facebook перетнула позначку в 1,7 млрд. Для бізнесу це необмежений простір…
,

Що це таке: успішні та ефективні продажі?

Звісно, у кожного продавця свої «секрети успіху». Хтось використовує експертність, хтось – власну харизму, бувають ті, хто експлуатують…
,

ЯК УПРАВЛЯТИ ВЛАСНИМИ ФІНАНСАМИ?

На що витрачати гроші? Як знайти баланс між нагальними потребами та стратегічними фінансовими цілями? Розповідає Андрій Середа, експерт…
,

Ситуативний маркетинг

Сьогодні поговоримо про творчість у роботі маркетолога, підприємливість і хороше почуття гумору. Якщо конкретніше – про ситуативний…
,

Ціль: отримати грант на розвиток бізнесу

Отримати грант «за гарні очі» неможливо – потрібно як слід готуватися. Але й лякатися завчасно немає сенсу. Достатньо зробити кілька…
,

Як організувати корпоратив, за який не буде соромно?

В українських підприємствах розпочався сезон передсвяткових корпоративів. Ми дуже хочемо, щоб цього року за них не було соромно. Як…
,

SWOT на допомогу

Жити в соціумі досить складно: твоє оточення постійно вимагає, щоб ти брав на себе відповідальність, приймав рішення, робив вибір. Зроби-ти…
,

План на грудень: написати план на рік

Стратегія розвитку бізнесу – це комплексна програма  дій, яка визначає основні для організації точки зростання і розвитку, місію, головні…
, ,

ТЕАТР ІМПРОВІЗАЦІЇ ЯК СПОСІБ ПРОЯВИТИ СЕБЕ

Коли потрібно написати про незвичайний бізнес-проект, редакції «Ділового слова» доводиться нелегко. І не тому, що бракує підприємців…
, ,

ІДЕЇ ДЛЯ ПЕРЕДСВЯТКОВОГО МАРКЕТИНГУ

Експерти називають передсвяткові акції найдієвішим мотиватором для нових клієнтів. З кожним роком маркетингові відділи відомих підприємств…
, , ,

Мотивація як важіль продуктивності

Мотивація персоналу – те, про що керівники згадують, коли в їхніх компаніях щось іде не так. А що, якби саме мотивація стала основним…
,

Традиції сімейного бізнесу

Підприємства сімейного типу складають доволі велику частку у багатьох економіках країн Центральної Європи. Впродовж десятиліть вони,…
, ,

Нетипові інструкції SMM від Сергія Гутюка

Учасник Клубу Ділових Людей Сергій Гутюк розповів радіостанції «Сковорода» про важливі деталі маркетингу в соціальних мережах.  Ділимося…
, ,

Що потрібно власникові знати про CRM?

СRМ (з англійської – «Customer Relationship Management») – це прикладне програмне забезпечення для організацій, призначене для автоматизації стратегій…
, ,

РОЗРОБЛЯЄМО СТРАТЕГІЮ БІЗНЕСУ. КРОК 3. КОНЦЕПЦІЯ

З візією та аналізом зовнішнього середовища розібралися. Час – визначатися з концепцією бізнесу – одним із найважливіших етапів стратегічного…
, ,

РОЗРОБЛЯЄМО СТРАТЕГІЮ БІЗНЕСУ. КРОК 2. АНАЛІЗ

Після того, як ви сформували візію, переходимо до другого кроку – аналізу. Для того, щоб ваша стратегія була ефективною, слід  детально…
, ,

Розробляємо стратегію бізнесу. Крок 1. Візія

Візія компанії – це уявлення про можливий і бажаний стан бізнесу, відповідно до надій і мрій його власників чи керівників. Візія…
,

6 правил використання емоцій у маркетингу

Як закохати клієнта у ваш бренд? Дуже просто – додайте до маркетингу трохи емоцій. Раніше ми писали про емоції, які стимулюють продажі.…
,

LinkedIn як ефективний інструмент

LinkedIn часто вважають виключно професійною мережею. Втім, там часто «тусуються» звичайні люди, які можуть згодом виявитися вашими клієнтами…
,

Парадокси «якісного сервісу»

Чому парадокси? А тому, що знаючи про важливість, переваги та потрібність клієнтоорієнтованого підходу в бізнесі, ми такі далекі до…
,

Емоції, які стимулюють продажі

Пригадайте ситуацію, коли ви спонтанно замовили дорожезний десерт, купили річ майже без примірки, відчуваєте нестримне бажання купити…
,

10 правил успішного нетворкінгу

Правила, які допоможуть налагодити ефективний зв’язок з вашим майбутнім партнером чи клієнтом. Детально заповнюйте свій профіль…
,

Networking як інструмент налагодження партнерства

«Зв’язки вирішують все» – це одна з найдавніших бізнес-мудростей. Якщо ви знайомі з великою кількістю людей – зможете вирішити будь-яку…
правила веб-контролю
,

Правила ефективного web-контролю

Сайт для малого бізнесу – платформа, за допомогою якої приймають замовлення товарів та/або послуг для опрацювання менеджерами. Така…
,

Як не жалкувати за втраченим часом?

Правило №1. Плануйте завдання на наступний день з вечора. Іноді не дають заснути думки про завтрашній день. Якщо лягатимете спати з готовим планом – «розгрузите» голову, а наступний робочий день розпочнете з роботи, а не планування... Правило №2. Занотовуйте все, що плануєте...
Емоційний маркетинг
,

ВАЖЛИВІ ПРАВИЛА ЕМОЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ

Для маркетологів настав час експериментів. Доводиться  шукати нові методи для просування продукту, адже те, що працювало вчора, сьогодні не приносить результату. Керівник відділу маркетингу Аквапарку «Пляж» Олена Анатійчук поділилася спостереженнями емоційного маркетингу...
Мобільна версія сайту
,

Мобільна версія сайту: етап покращення

Пропонуємо кілька корисних порад, завдяки яким зможете покращити мобільну версію свого сайту. І, наша вам порада – не відкладайте адаптацію сайту на потім. 40% Інтернет-покупців, які у 2016 році використовуватимуть мобільні пристрої для купівлі та замовлення чекають від вас термінових змін...