, ,

ІДЕЇ ДЛЯ ПЕРЕДСВЯТКОВОГО МАРКЕТИНГУ

Експерти називають передсвяткові акції найдієвішим мотиватором для нових клієнтів. З кожним роком маркетингові відділи відомих підприємств дивують нас ексклюзивними пропозиціями як до річниці відкриття компанії, так і до Нового року, Різдва та інших свят.

Залежно від сфери діяльності підприємства слід обирати правильну маркетингову стратегію. Це можуть бути розіграші дня у невеличкому дитячому магазині, знижки на нову колекцію одягу в елітних бутіках.

Компанії, які займаються сферою послуг, не рідко застосовують методи «подарунок ювілейному по-купцю» або пропозиції «1+1=3».  Можливість отримати смачний або корисний подарунок не тільки збільшує попит на фірмову пропозицію, але й помітно укріплює бренд компанії.

Згідно з дослідженнями, вдало сформована маркетингова стратегія дозволяє підприємству не тільки значно підвищити дохід, але й вийти на нові ринки збуту.

Найдієвіші, за словами експертів, акційні пропозиції до свят:

• знижки з обмеженим   терміном дії;
• подарунки під час другої купівлі;
• збільшення % знижки для власників дисконтних карт;
• знижки ювілейному покупцю;
• соціальні промоакції;
• знижки для всіх на окремі товари;
• подарунки для постійних клієнтів.

Автор: Наталія Попкова
Джерело: «Ділове слово» №17

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь



Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *