, ,

Канали поширення рекламної інформації

Коли ми розробляємо рекламну акцію, ми купуємо кількість контактів з нашою аудиторією. Ми платимо за кількість людей які побачать наш ролик, почують радіорекламу, поглянуть на наш флаєр… Яка ймовірність, що на нашу інформацію звернуть увагу в морі інформаційного шуму?

Розробляючи рекламні матеріали слід тримати в голові одну ідею: покупець повинен захотіти додивитися/дослухати ваш ролик, переглянути ваш буклет, прочитати вашу брошуру. Захотіти!

Ніхто на рекламному ринку не володіє повною інформацією. Ніхто не може із 100% впевненістю гарантувати вам результат. Будьте обачні і довіряйте своєму досвіду.

ПІДГОТОВКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ:
ЩО ВАЖЛИВО ПАМ’ЯТАТИ?

Критерії вибору каналу:

  • охоплення цільової аудиторії;
  • відповідність повідомлення каналу;
  • час перегляду інформації, яка передається каналом;
  • відповідність фінансових можливостей підприємства вартості використання даного каналу.

Канали поширення реклами

Рекламний канал

  • Онлайн:
    • сайт;
    • соцмережі;
    • поштові розсилки;
    • реклама при перегляді відео в інтернеті
  • Офлайн:
    • аудіо:
      • радіо реклама;
      • аудіо реклама в місці продажу;
    • відео:
      • телевізійна реклама;
      • відеоролики в місці продажу;
      • басорама (панель, що встановлюється на даху автобуса для трансляції рекламних повидомлень);
      • трансляція відеороликів в транспорті та на станціях метро;
      • рекламні відеоролики в поїздах і літаках;
    • реклама в друкованих ЗМІ:
      • глянцеві журнали;
      • тематичні журнали;
      • газети;
      • газети-оголошень;
    • візуальна:
      • вулична реклама:
        • бігборди;
        • сітілайти;
        • вуличні вказівники;
        • брендований транспорт;
        • реклама на міському транспорті;
        • вивіска;
        • оформленя вулиці (фасаду);
      • реклама в місці продажу:
        • брендування полиць;
        • оформлення вітрини;
        • вивіски, вказівники, ламбрекени, цінники, наклейки, ярлики;
        • пакети;
      • рекламна поліграфія:
        • візитки;
        • брошури;
        • буклети;
        • каталоги;
  • Нестандартна:
    • мобільний маркетинг;
    • вірусний маркетинг;
    • блогінг;
    • ambient media (розташування рекламних повідомлень у незвичних місцях);
    • product sitting (предача зразків продукції безкоштовно лідерам думок для того щоб отримати їх рекомендації і відгуки);
    • crazy PR;
    • life-placement (революційний товар показують в реальному житті). Наприклад, перші телефони з фотоапаратом роздали рекламним агентам, які в людних місцях просили перехожих сфотографувати їх на камеру мобілки;
    • трайвертайзинг (можливість спробувати, скуштувати, погортати тощо);
    • сенситивний маркетинг (запах, вага, вплив температури і освітення тощо);
    • флэшмоб;
    • mirror-TV;
    • shockvertising;
    • сторітеллінг (створення міфів і легенд про ваш товар).

Немає ідеальних рекламних носіїв. Є ті, які відповідають вашим цілям. Дешевий рекламний канал може виявитися набагато дорожчим в розрахунку на 1000 контактів, ніж дорогий канал.

Підбирайте ваш варіант. Рахуйте. Пробуйте.

Лише у поєднанні «хороший товар – тверезий глузд – креативність» народжується ідеальна дієва рекламна компанія.

Автор: Ольга Лущик, засновниця Львівської практичної школи маркетингу, учасниця Клубу Ділових Людей

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь


Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *