,

Книга «BUYOLOGY: ЗАХОПЛЮЮЧА ПОДОРОЖ У МОЗОК СПОЖИВАЧА»

Вводячи неврологію в мистецтво маркетингу, Мартін Ліндстром пояснює, який вплив на наші думки і дії надають психічні сили, про які ми лише смутно здогадуємося. Що ще більш важливо, Ліндстром показує, як ці імпульси можуть бути науково виміряні і потім використані, щоб відточити маркетингову стратегію компанії.

Ця книга буде корисна не тільки професійним маркетологам, вона неодмінно зацікавить усіх, хто хоч раз потрапляв в мережі рекламістів, які намагаються завоювати лояльність покупців, їхні гроші та їхню свідомість.

Автор: Мартін Ліндстром
Оригінальна назва: Buyology: Захоплююча подорож в мозок сучасного споживача (Buyology: Truth and Lies about Why We Buy)
Завантажити книгу »

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

No apps configured. Please contact your administrator.

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *