,

Конференція «Контент-маркетинг В2В – 2017»

2 листопада в Києві пройде 3-тя конференція «Контент-маркетинг В2В». Конференція об’єднує середні та великі компанії в сегментах В2В, промисловості та хай-тек ринків, а також провідних експертів ринку. Серед учасників минулих років Bosch, Interpipe, Danfoss, ABB, Rittal, Phoenix Contact, Microsoft, Festo, MDEM/DAMEN, Група «Макрохім», Трансінвестхолдинг, Карловский машинобудівний завод, Kaeser Kompressoren та інші компанії. Захід вдруге проводиться в офісі лідера ринку CRM – компанії Terrasoft.

Цього року головною на конференції буде тема «як компанії реагують на виклики». Організатори (B2B Ukraine) виходять з тези, що саме лідерська поведінка керівництва компаній є справжнім драйвером для створення якісного маркетингу та контенту. Під головну тему адаптоване традиційне опитування перед конференцією. Також вже запущений спеціальний конкурс на цю ж тему.  Таким чином до дати заходу організатори  планують виявити національних лідерів по головним викликам маркетингу В2В.

Спікери конференції – кращі фахівці з діджитал та контент-маркетингу, з великим досвідом роботи на В2В ринках, – представники компаній Terrasoft, TopLead, UaMaster, B2B Ray, SEO Market, Interpipe, MadCats, ХімЛаборРеактив, DIT Systems.  Учасники конференції також отримують великий пакет освітньої інформації зі сфери контент-маркетингу – аналітичні звіти, білі книги, кейс-стаді  тощо.

Сайт конференції – http://www.b2b-conference.com/

Організатор конференції – клуб B2B Ukraine. Захід проводиться за підтримки генерального  спонсора компанії Terrasoft, офіційного спонсора компанії Interpipe, а також інноваційного партнера  –MDEM.

Ви можете отримати знижку в 25% від нашої компанії, як медіа-партнера конференції, – при реєстрації вводіть промо-код <Клуб Ділових Людей>

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь


Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *