МАРКЕТИНГОВЕ АГЕНТСТВО ТАЛАНА – МАРКЕТИНГ З ТАЛАНТОМ ДЛЯ МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ

Змінюються часи, а з ними – і смаки споживачів. Ринок ніколи не стоїть на місці і завжди диктує нові вимоги. Пристосуватися до них допомагають професіонали Маркетингового агентства «Талана», з засновницею якого, Світланою Насировою, ми поговорили про те, чому так важливо просувати бізнес зі змістом.

ПОЧАТИ ВСЕ З НУЛЯ 

Зараз найбільша проблема середнього і малого бізнесу звучить приблизно так: дайте нам клієнтів. Та коли ми починаємо говорити про лідогенерацію, наприклад, про контекстну рекламу на сайт чи налаштування соціальних мереж, ми опиняємося, як я кажу, в «точці нуль». Виявляється, що власнику бізнесу не подобається його сайт, він не хоче запускати рекламу з таким логотипом тощо. І коли ми починаємо з’ясовувати, що його не влаштовує, то розуміємо – це смислове наповнення, яке ми називаємо упаковкою бізнесу. Тож комплекс упаковки бізнесу став для нас ключовою послугою саме тому, що цього вимагає зараз ринок.

УПАКОВКА БІЗНЕСУ – ТІЛЬКИ СУТЬ І НІЧОГО ЗАЙВОГО 

Зараз споживачі сильно змінились, у них нема часу, їм треба все коротко і по суті, без зайвої «води». І найголовніше завдання упаковки полягає в тому, щоб бізнес кожного власника нарізати на певні смислові одиниці, забрати всю воду і залишити меседжі на рівні смислів, дуже коротко і чітко. Ми стараємося зробити так, щоб цих смислових одиниць було 10, 15, 20 і щоб доносити споживачу посил бренду якраз на рівні цих смислів. І тоді люди зовсім по-іншому реагують, тоді вони розуміють те, що компанія чи продукт хоче їм сказати.

БІЗНЕС ЗІ ЗМІСТОМ І З ЛЮДСЬКИМ ОБЛИЧЧЯМ

Зараз продають смисли і дизайн, естетика. Якщо упаковка бізнесу реально про смисли, де все лаконічно і красиво, то люди думають: нічого собі, оце компанія заради мене постаралася, зробивши такий шмат роботи для того, щоб мені було зручно і зрозуміло. Ще один важливий момент – персоналізація бізнесу, адже люди купують не в компанії, а в людей. Тож, якщо ключові обличчя компанії готові бути публічними, я завжди кажу: будьте!

ВЕЛИКИЙ МАРКЕТИНГ ДЛЯ МСБ

Моя мрія зробити маркетинг доступним для малого та середнього бізнесу. Тому я навіть у своїй громадській діяльності ініціювала відкриття «Асоціації консультантів для бізнесу» і об’єдную довкола себе консультантів, маркетологів та всіх, хто може надавати певного роду послуги по розвитку бізнесу. І якщо кожна друга компанія в Україні буде користуватися послугами консалтингу і маркетингу, я впевнена, що наш малий і середній бізнес вийде на якісно новий рівень.

КЛУБ ДІЛОВИХ ЛЮДЕЙ ТА НАЦІОНАЛЬНА ПЛАТФОРМА БІЗНЕС-ВЗАЄМОДІЇ

Моя точка росту, як експерта в маркетингу, почалася з Клубу ділових людей, де мені дали можливість виступати перед якісною аудиторію. І своїх перших серйозних клієнтів я знайшла саме на цих виступах. Зараз я бачу, як багато Клуб та Національна платформа бізнес-взаємодії роблять для малого та середнього бізнесу і я надзвичайно вдячна їм за це. Вважаю, що саме тут створено ту атмосферу, ті обставини для розвитку у всіх напрямах. Таких місць насправді досить мало. Тому я не лише виступаю в Клубі, а й допомагаю, наскільки можу, долучаюсь до різних проектів, розповідаю про і про нього, і про бізнес-платформу всім своїм партнерам та клієнтам.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь


Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *