,

Networking як інструмент налагодження партнерства

«Зв’язки вирішують все» – це одна з найдавніших бізнес-мудростей. Якщо ви знайомі з великою кількістю людей – зможете вирішити будь-яку проблему. І, навпаки: вміння створювати зв’язки відсутні – у бізнесі вам практично немає що робити. 

Нетворкінг (англ. networking) — соціальна і професійна діяльність, спрямована на те, щоб за допомогою кола друзів і знайомих максимально швидко і ефективно вирішувати складні життєві завдання і бізнес-питання (приклад: знаходити клієнтів, наймати кращих співробітників, залучати інвесторів). При цьому, в суті нетворкінгу лежить вибудовування довірчих і довгострокових відносин з людьми і взаємодопомога.

Нетворкінг  – це закон великих чисел: кожен ваш контакт – це випадковість, контакт вашого знайомого – випадковість, але те, що велика кількість контактів у результаті надають цінну інформацію та цінний зв’язок – закономірність.

Що це таке?

Нетворкінг зародився на основі закономірності, яка отримала назву «теорія 6-ти рукостискань». Цю теорію розробили і довели американські вчені Стенлі Мілгрем і Джеффрі Треверс.

Теорія 6-ти рукостискань полягає в тому, що людина може знати будь-яку іншу людину в світі через ланцюжок спільних знайомих, кількість яких найчастіше шість. Отже, використовуючи networking, можете отримати допомогу не тільки від своїх знайомих, а й від їх знайомих, і так далі, по ланцюжку.

Види бізнес-нетворкінгу

Можемо розділити нетворкінг на два напрямки: «позитивний» і «негативний»:

  • Позитивний networking – коли налагоджуєте контакти з думкою про те, чим ВИ можете бути корисним для людини.
  • Негативний networking – передбачає налагодження контактів з ціллю зрозуміти, чим інша людина може бути корисною для ВАС.

Читайте продовження матеріалу про нетворкінг у «Діловому слові» №12

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь



Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *