, ,

Нетипові інструкції SMM від Сергія Гутюка

Учасник Клубу Ділових Людей Сергій Гутюк розповів радіостанції «Сковорода» про важливі деталі маркетингу в соціальних мережах.  Ділимося найцікавішим.

Основними методами SMM є, насамперед, створення сторінки бренду, а вже далі робота з блогосферою, репутаційний менеджмент та персональний брендинг. Платформ для медійного маркетингу існує безліч. Серед соціальних мереж вагоме місце посідають Facebook та LinkedIn.

Експерт Сергій Гутюк рекомендує розпочинати із нетворкінгу через LinkedIn, а в перспективі переводити трансакції до мережі Facebook. А також SMM-консультант радить для успішного просування бізнесу використовувати Twitter – популярний мікроблог:

«Треба дбати про    гіперактивну взаємодію з вашою цільовою аудиторією. Найшвидше це відбувається в Twitter»

  1. Велика кількість постів та інформації не відлякують аудиторію, а навпаки – користувачі соціальних мереж мають змогу обирати саме те, що її цікавить.
  2. «Маленька хитрість» до оформлення каналу на YouTube – треба додавати текст до відео та намагатися встановити контакт із глядачем вже з перших кадрів.
  3. Варто пам’ятати, що медійний маркетинг – це не «закидання візитками» через соціальні мережі, а спілкування.
  4. Соціальною мережею «Вконтакте» користуються не тільки підлітки, а й підприємці, які можуть бути вашою цільовою аудиторією.
  5. Потрібно прагнути не до великої кількості підписників, а до монетизації через залучення потрібної аудиторії.
  6. Не треба боятися активно висловлювати свою думку.
  7. Не вірте «типовим інструкціям», які розповсюджують різного роду «експерти». Типових інструкцій не буває. Потрібно просто робити конкретні дії, відповідно до потреб конкретних людей.

Автор: Анна-Марія Штіль

.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь


Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *