, ,

ОЛЕСЯ ТРІШИНА: «МИ ПРОДАЄМО НЕ КАВУ, А НАСТРІЙ»

Відкрити прибутковий кава-бізнес у Львові – завдання не з легких. З такою кількістю конкурентів маєш запропонувати клієнтам суперексклюзив, щоб тебе помітили. Олеся Трішина вирішила ризикнути – зайнялася кейтерингом з основним продуктом кавою по-турецьки. І, здається, не даремно…

БІЗНЕС-ІДЕЯ

Одного разу ми з чоловіком вирішили варити каву по-турецьки. Багато читали, вивчали, ознайомлювалися з обладнанням. Після довгих роздумів вирішили займатися сферою кейтерингу, використовуючи наш ексклюзивний продукт. Результат перевершив очікування, адже людям дуже сподобалося, а рівень заходів, які обслуговували, став набагато вищим.

Спікери і програма заходів – це дуже важливо, але те, як люди відпочивають під час перерви – часто має вирішальне значення.

Під час опису бізнес-плану ми дуже довго збирали інформацію. Багато спілкувалися з засновниками компанії, яка розробляла наше обладнання, з розробниками купажів. Всі ці знання особливо стають в нагоді, коли працюємо на заходах. Люди стільки всього запитують про рецептуру, обладнання, культуру споживання… Ми просто зобов’язані мати на все відповіді.

Ми дуже багато спілкуємося з клієнтами, тож для організаторів заходів стаємо певною атракцією. Учасники не просто тиснуть кнопку на апараті, а й дізнаються чимало нового. Одного разу, ми просто врятували один захід, бо люди дуже скучали, слухаючи спікерів.

Під час написання бізнес-плану, найважчим було – поширення інформації про компанію. У Львові, чомусь, «сарафанне радіо» працює повільніше, ніж, скажімо, у Києві. Пробували роздавати флаєри, створили сторінку в соціальній мережі, працюємо над сайтом.

Наша компанія називається «Coffee Club Studio». Зараз розглядаємо варіанти перебрендування, оскільки плануємо поглиблювати співпрацю з партнерами.

КАВА-ПЕРЕРВА – «MUST HAVE»

Від кави-перерви дуже багато залежить. Якщо вона відсутня – заходи можуть взагалі бути провальними.

Одного разу ми познайомилися з хлопцем, який продає медичне обладнання. Залучає клієнтів через організацію заходів. Втім, був впевнений, що наші послуги йому не потрібні. У розмові з’ясувалося, що кави-перерви не практикує, а під час паузи люди розходяться по сусідніх кафе. Повертається половина, тоді як продажі відбуваються вкінці заходу. Спільними зусиллями ми дійшли до того, що якби люди не виходили за межі заходу, конверсія була б більшою. У результаті, наша співпраця таки відбулася й була успішною.

Тільки кави недостатньо. Обов’язково має бути ще щось цікаве до кави. Працюємо з постачальниками лукуму. Людям дуже подобається таке поєднання з кавою по-турецьки. Якщо повноцінніший кофі-брейк – додаємо солодощі партнерів. Наприклад, у тієї кондитерської, з якою працюємо, дуже смачні еклери, які просто ідеально поєднуються з нашою кавою.

ПАРТНЕРСТВО

Зараз роздумуємо над варіантами співпраці з однією кондитерською. Обговорюємо деталі, визначаємо кожен свої території… Після кількох спільних заходів зрозуміли, що в тандемі все виходить дуже файно.

КЛІЄНТИ

Це – організатори бізнес-заходів, весіль, корпоративів, шоу-програм та навіть театрів. Нас можна замовляти на будь-які події – всюди будемо доречними.

Поки працюємо в межах Львова. «Нарощуємо м’язи». На «все й одразу» поки не вистачає часу.

Окрім кейтерингу, маємо власний кіоск з кавою. Наразі він перебуває на етапі зміни концепції.

КУЛЬТУРА СПОЖИВАННЯ КАВИ

Зважаючи на кількість конкурентів, у Львові кав’ярні дуже часто «граються» з якістю. Починають поступово знижувати якість, при цьому не змінюючи вартість. Але й для таких є своя аудиторія, адже багато людей споживають будь-що, не перебираючи. Звісно, є гурмани, для яких якість дуже важлива і вони постійно шукають реально смачної кави – звареної, як і 500 років тому в Туреччині, непересмаженої та ароматної.

Я дуже люблю розповідати, що кава – це не тільки кофеїн, це ще й дуже корисний продукт. Вона очищає печінку, добре впливає на самопочуття хворих на цукровий діабет тощо. Насправді містить дуже багато корисних речовин, про які мало хто знає. Важливо: корисні властивості має тільки не пересмажена кава.

Чим відрізняється кава по-турецьки від еспресо? Більш легким ступенем обсмажування. Її смак варіюють різними поєднаннями сортів. В еспресо – чим більше засмажені зерна, тим кава міцніша, відповідно, краща на смак. Окрім того, відрізняються способи приготування. Кава по-турецьки – вариться. Її готують або такими машинами, як у нас, або в джезві.

Каву по-турецьки рекомендує ЮНЕСКО. Йдеться про спосіб її приготування, який визнають корисним для здоров’я.

Джезва (ту́рка) – посудина для приготування кави по-турецьки.

ЦІНИ

Наші ціни однозначно вищі, бо ми пропонуємо ексклюзивний продукт. У нас дуже дорогі купажі, які вагомо відрізняються за смаком від дешевих. Поки ринок не дуже насичений, можемо собі дозволити високі ціни.

Купаж – поєднання в певній кількості різних сортів кави для досягнення певного смаку.

АСОРТИМЕНТ

У нас є 5 купажів – зелена кава, класична, «Gold», «Преміум» та «Роксолана». Останній купаж – віп-продукт, для якого використовують дуже дорогі сорти кави. Окрім того, готуємо каву зі спеціями. Тож кавова карта у нас чимала.

Асортимент для кава-паузи обираємо відповідно до можливостей та побажань замовника.

ПЕРСОНАЛ

Наразі у компанії працюю я, мій чоловік та донька. Окрім того, шукаємо людей, які б могли допомагати.

Серед вимог до майбутніх працівників – перш, за все щирість.

УЧАСТЬ У ПРОЕКТІ

Минулого року я взяла участь у проекті «Інтеграційна та стабілізаційна підтримка шляхом забезпечення засобами існування ВПО та населення, постраждалого внаслідок конфліктів в Україні» у Клубі Ділових Людей. Завдяки проекту отримали від Міжнародної організації з міграції грант на закупівлю обладнання, підтримку і впевненість, що займаємося правильною справою. Окрім того, я познайомилася з дуже великою кількістю людей. Досі спілкуємося, дружимо. І це вже не говорячи про знання, які отримала під час навчання.

РЕЦЕПТ УСПІХУ

Любов до людей. Потрібно просто любити людей і свій продукт. Тоді все вдаватиметься. Ви думаєте, ми продаємо каву? Ні. Настрій та емоції.

РЕЦЕПТ КАВИ

Кава по-турецьки готується або в спеціальним машинах, як наша, або в джезві. Під час приготування в домашніх умовах просто додаєте трохи імбиру, кардамону і шматок апельсину – це найпоширеніший рецепт, який додасть вам настрою на весь день.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь


Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *