,

Перезавантаження команди: як мотивувати працівників?

Час від часу наше  технічне  забезпечення потребує оновлення, ремонту або ж банальної  чистки. Ми з повагою ставимося до інструментів  та обладнання. З впевненістю відносимо ці речі до інвестицій. Чому ж тоді, коли набираємо в команду нову людину – ми вважаємо, що у нас збільшується стаття витрат?

ЕРА ЕКСПЕРТІВ

Наше сьогодення  диктує нові правила  для роботи з кадрами. І зміст цих правил не завжди зрозумілий керівництву. Сьогоднішній акцент на персональний особистісний розвиток кожного працівника,  як частини бізнесу – це  вже навіть не тренд, а інструмент для формування  прозорих партнерських відносин.   Не за горами той час, коли сам факт найманого працівника перестане існувати. Наближається ера Експертів. Левову частину поточної лінійної роботи заберуть на себе автоматизовані ресурси: програми, боти, роботи. І цінність на ринку праці  матимуть лише ті люди, які володітимуть необхідними ресурсами для реалізації усіх своїх унікальних ідей в матеріальному просторі.

Акцент на персональний особистісний розвиток кожного працівника,  як частини бізнесу – це  вже навіть не тренд, а інструмент для формування прозорих партнерських відносин.

І якщо ми сьогодні не навчимося бачити у кожній штатній одиниці експерта в якійсь конкретній справі, то безкінечна гра в «хто, кому і чим зобов’язаний» не матиме закінчення. Команда на інтуїтивному рівні відчуватиме розгубленість, невпевненість та «недомовки» керівництва, що приховує це все за диктаторськими методами, тиском на інших колег, називаючи свою слабкість силою та вольовим рішенням.

Цінність на ринку праці  матимуть лише ті люди, що володітимуть необхідними ресурсами для реалізації усіх своїх унікальних ідей в матеріальному просторі.

СТАВТЕ ЗАВДАННЯ ПРАВИЛЬНО

Команда «втомлюватиметься»,  рух та ріст не відбуватиметься в першу чергу тоді, коли перериватиметься діалог між керівником та підлеглим, між адміністративним відділом та виконавчим, тощо. Ключові ж бізнес-процеси губитимуться в процесі реалізації абсурдно-неможливих до виконання задач. Я працювала з дрібним бізнесом та великими корпораціями. Але проблема у всіх одна і таж сама. Якщо хоча б один працівник відчув стан «між молотом та ковадлом» – вірус падіння духу вже запущено!!!

Якщо ми сьогодні не навчимося бачити у кожній штатній одиниці експерта в якійсь конкретній справі, то безкінечна гра в «хто, кому і чим зобов’язаний» не матиме закінчення.

REINSTALL-ЯЦІЯ

Керівник майбутнього – це керівник, який ставить запитання, а не «нарізає» задачі. Ключові принципи, на яких будуватимуться нові компанії, – це прозорість та відчуття партнерства. І щоб зупинити маятник зневіри в справі, яку ви всі робите, а також закласти глибокий і надійний фундамент професійних та результативних взаємовідносин, Вашій команді потрібна «Reinstall-яція».

Дуже часто керівники ховаються за ширмою «незамінних людей немає». Проте, якщо проаналізувати скільки ресурсів забирає пошук потенційного кандидата, етап введення його в посаду, робота  з наставником-експертом без гарантії, що даний спеціаліст зможе комплексно «відкритися». Якщо ж перевести все це в цифри? Якщо оцінити усі ці процеси в грошовий еквівалент? Ви зрозумієте, що цифри, самі говорять за себе.

Команда «втомлюватиметься», рух та ріст не відбуватиметься в першу чергу тоді, коли перериватиметься діалог між керівником та підлеглим.

Тож  повертаємося до «перевстановлення» продуктивності вже діючої команди. Перш за все, варто  сформувати матрицю для аналізу команди на  базі  різних психологічних рівнів зростання персоналу. Далі ми визначаємо ключові мотиваційні фактори, як кожної особистості окремо так і команди загалом. Потім підходимо до формування мотиваційного портрету нашого працівника. В результаті будуть отримані комплексні координати для підвищення продуктивності команди. Ви отримаєте чітку градацію мотиваційних факторів для своїх співробітників. Що в свою чергу дозволить реалізувати максимальну кількість задач без найменшого самосаботажу і опору зі сторони підлеглих.

Більше про Reinstall-яцію продуктивності команди Людмила Пенцак розповідатиме у Луцьку, 5 липня. Більше захід та умови участі читайте за посиланням.

 

Людмила Пенцак, експерт в управлінні та мотивації персоналу, бізнес-тренер, коуч управлінського розвитку, тренер-практик.

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь


Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *