,

Підприємцям Львівщини пропонують долучитися до створення Індексу малого бізнесу

З липня по вересень 2017 року на Львівщині проводитимуть дослідження настроїв та тенденцій у малому бізнесі, на основі якого буде складено Індекс малого бізнесу. Індекс   зможуть використовувати підприємці, бізнес-організації та представники місцевої влади для прийняття рішень та планування реформ. Проект, який отримав назву «Trends of small business: Lviv region», реалізує Клуб Ділових Людей у рамках Програми USAID «Лідерство в економічному врядуванні», що виконується Фондом Східна Європа та мережею партнерських організацій.

Результати дослідження будуть оприлюднені в жовтні 2017 року. У першій «хвилі» проекту опитають 450 підприємців Львова. Після завершення першого етапу проекту буде створена аналітична брошура «Small Business Index 2017 III» (за третій квартал 2017 року). У перспективі, завдяки реалізації проекту та наступних його «хвиль», проводитимуть порівняння показників малого бізнесу різних регіонів (за галузями, «віком» бізнесу, розміром підприємства, зовнішньо економічною орієнтованістю тощо).

Таке дослідження основних тенденцій та настроїв бізнесу буде корисним для різних верств населення. З одного боку, представники місцевої влади зможуть оцінити ефективність проведених реформ, чи визначити вектори для прийняття рішень у секторі малого бізнесу. З іншого – представники бізнесу матимуть змогу приймати стратегічні рішення щодо розвитку чи розширення власного бізнесу на основі реальних тенденцій ринку.

«Цим проектом ми плануємо створити “голос”  малого бізнесу в регіоні, а надалі і в Україні: Індекс має дати розуміння, “як себе почуває” малий бізнес і що він планує (тенденції, мотиви, настрої). Опитування в рамках вимірювання Індексу малого бізнесу має сталі закриті питання, мета яких виміряти динаміку бізнес-клімату та відкриті, які у перспективі змінюватимуться  щокварталу і дозволять виявити реальні потреби та проблеми  підприємців регіону», – зазначив Голова Клубу Ділових Людей Микола Савуляк.

На думку керівника проекту, Христини Коваль: «Індекс малого бізнесу також є адвокаційним інструментом. Надалі результати Індексу  Клуб Ділових Людей та інші структури можуть використовувати для обґрунтування проведення тих чи інших адвокаційних кампаній».

Усі охочі можуть подати заявку на участь у дослідженні за посиланням:  https://goo.gl/vUfssm.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь


Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *