, ,

Розробляємо стратегію бізнесу. Крок 1. Візія

Візія компанії – це уявлення про можливий і бажаний стан бізнесу, відповідно до надій і мрій його власників чи керівників.

Візія потрібна для того, щоб визначити напрямок руху, узгодити всі дії працівників та концентруватися на довгострокових цілях. Іншими словами, візія – це мрія, бажаний образ себе в майбутньому. А чим яскравіша та конкретніша ця мрія, тим зрозумілішою стає організація бізнесу.

Для того, щоб було зрозуміліше, пропонуємо приклади візії:

• eBay: «Наш місія – забезпечити функціонування глобального торгівельногоонлайн-майданчику, де будь-хто може купити чи продати практично усе, таким чином генеруючи економічні можливості для всього світу».

• Google: «Організувати всю інформацію, що є у світі, зробити її загальнодоступною та корисною».

• Walt Disney: «Ми створюємо щастя, надаючи найкраще із розваг людям різного віку будь-де».

• Amazon: «Створити місце, де люди в змозі знайти все, що вони лише можуть захотіти купити онлайн».

• Innocent: «Виробляти натуральні та смачні продукти і напої, які допоможуть людям вести комфортне життя та дожити до похилого віку».

• Motor Neurone Disease Association1: «Нашою місією є фінансування і популяризація досліджень, мета яких — викорінення хвороби мотонейрона (ХМН). До цього часу ми робитимемо все, що в наших силах, аби надати кожному, хто страждає на ХМН, найкращу медичну допомогу; найкращу якість життя, яка лише можлива; а також вмирання з гідністю. Крім того, ми робимо все від нас залежне, щоб допомогти членам родин та опікунам людей, хворих на ХМН».

• Microsoft: «Комп’ютер на кожному столі та в кожній домівці».

• !FEST: «Стати світовою компанією в ресторанному та шоколадному бізнесі».

Спробуйте описати візію власної компанії.
«Ділове слово» має для вас кілька рекомендацій. Пам’ятайте, що візія повинна відображати довготривалі плани компанії, надихати персонал, бути описаною коротко і по суті, а також мати географічні, продуктові та часові межі.

Більше про стратегічний маркетинг читайте у новому випуску «Ділового слова».

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь


Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *