, ,

РОЗРОБЛЯЄМО СТРАТЕГІЮ БІЗНЕСУ. КРОК 2. АНАЛІЗ

Після того, як ви сформували візію, переходимо до другого кроку – аналізу. Для того, щоб ваша стратегія була ефективною, слід  детально проаналізувати вплив зовнішнього та внутрішнього середовища на ваші процеси. Відтак, обрати ту діяльність, яка приносить найбільше прибутків. Рекомендуємо скористатися популярним інструментом –SWOT-аналізом.

З 60-х років минулого століття у стратегічному плануванні користується популярністю SWOT-аналіз. За його методикою, ви розділяєте всі явища та чинники бізнесу на чотири категорії: сильні (S), слабкі (W) сторони, можливості (O) та загрози (T). А тоді аналізуєте і плануєте майбутні дії: як за допомогою сильних сторін використовувати можливості (SO) та нейтралізувати загрози (ST), як нівелювати слабкі сторони за рахунок можливостей (WO) та усувати слабкі сторони для протистояння загрозам (WT).

page_10

Деталі: «Ділове Слово» №15

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь


Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *