,

SMM: ЕКСПРЕС-ПРОГНОЗ РОЗВИТКУ НА РІК

Станом на лютий 2017 року кількість користувачів соціальної мережі Facebook перетнула позначку в 1,7 млрд. Для бізнесу це необмежений простір для реалізації, адже продавати можна будь-що будь-куди. Перевагою соціальних мереж є можливість сформувати та згуртувати довкола сторінки свою цільову аудиторію – зацікавлених людей та потенційних клієнтів.

Дехто може недооцінювати соціальні мережі та маркетинг в них, але у наш час було б нерозумно відмовлятися від рекламного простору в Інтернеті, де можливості значно більші, ніж на сіті-лайтах та біг-бордах на вулиці. Ви можете розповісти та показати про свій бізнес набагато більше у соціальних мережах, окрім того, зібрати людей, яких реально цікавить саме ваша послуга та товар.

Інструменти

За останній рік функції соціальних мереж значно розширилися та «позичили» опції одні в одних. Зокрема, у Facebook, Instagram, Vkontakte по черзі з’явилися прямі трансляції,  в Instagram та Vkontakte – «сторіс».

У 2016 році розпочалася ще одна цікава історія з функцією «купити», яка матиме продовження у 2017 році. Акаунти у соціальних мережах можна «прив’язати» до платіжних карток, тим самим спрощуючи процес придбання.

Цього року нам всім слід готуватися до того, що значну роботу з клієнтами будуть проводити боти, які уже можуть відповісти на питання на кшталт: «Чи відправлена посилка?» та «Коли слід очікувати замовлення?».

Актуальність

Незважаючи на величезну кількість можливостей у соціальних мережах, підприємців щоразу більше турбуватиме питання: «Що робити, щоб наш малий бізнес помітили?».

Насправді, найважливішим критерієм успіху в соціальних мережах є відсутність страху виходити за рамки та креативити. У першу чергу, в стрічці новин людина зупинить свій погляд на яскравій візуалці, потім – на провокативному або смисловому слогані, а вже тоді  на тексті.

За законом ефективної реклами, у першу чергу, слід  викликати емоцію. Саме за допомогою SMM  слід запам’ятовуватися користувачам, створювати власний цікавий контент, який відрізнятиме вас від інших.

Ще одна важлива річ – це присутність. Клієнт повинен відчувати, що ви близько, що ви не є недосяжними.

Читайте новий випуск «Ділового слова»

Отже, соціальні мережі – це велике коло для діяльності та розвитку бізнесу, в мережі Інтернет зацікавлений клієнт може вас легко знайти та дізнатися потрібну інформацію. Якщо колись соціальні мережі відмовлялися сприймати як простір для бізнесу, то тепер це нероздільні поняття.

Гадаю сьогодні можна перефразувати відому фразу: «Робити рекламу без соціальних мереж може лише монетний двір».

Автор: компанія «WOO smm agency»
Джерело: «Ділове слово» №24

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь


Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *