,

ЛЮДМИЛА БОГУШ-ДАНД: «ЧАС – ЦЕ ПРОЦЕС ЗМІН»

Людмила Богуш

Ніхто й не помітив, як органічно і ненав’язливо «Bogush Book» став MustHave серед успішних керівників та топ-менеджерів.  У чому успіх планувальника? Розповіла для «Ділового слова» сама авторка технології Людмила Богуш.

У чому наш успіх? Гадаю, в тому, що маємо продукт , який корисний і подобається людям, незалежно від віку і статусу…

Наша система допомагає навести порядок. От, до прикладу, недавно у Запоріжжі розмовляла з мамою двох дітей, яка зізналася: «Слава Богу, що я натрапили на Bogush Book. Без нього я би не справилася зі всіма справами, які щодня потрібно виконувати».

Bogush Book  – це моя авторська технологія. У ній я просто описала все, що використовувала сама, інформацію, яку довго збирала. Сформувала правила і пояснила, чому все так.

Час мене цікавив завжди. Коли стало модним проводити тренінги, я захотіла читати щось про управління часом. Мені тоді казали: не вигадуй, людей цікавлять продажі. Але я вперто рухалася в бік часу. На своїх тренінгах почала додавати у роз даткові матеріали міні-планувальники. Я тоді думала так – навчати людину водити автомобіль без самого автомобіля – безглуздо. Тому я своїм слухачам дала автомобіль (ред. – сміється).

У 2008 році, під час кризи, я отримувала багато прохань випускати планувальники окремо, самі по собі. Виявляється, зі зразками вони працювали ефективніше, а без – щось ішло не так. Так Bogush Book став самостійним продуктом.

Перші планувальники були темно-сині.

«Автомобіль під колір туфель», – почула я на одному з тижнів моди і подумала, а чому би й ні – чому б не зробити обкладинки Bogush Book під колір гардеробу. Так з’явилося багато варіантів обкладинок, які відрізнялися кольором, матеріалом і навіть тисненням. Пізніше виготовляли планувальники, приурочені до 8 березня, Великодня, початку осені, Нового року тощо.

У 2010 році ми розробили бренд-бук. Зізнаюся, мені страшенно подобається наш логотип. Він ідеальний. Як Dior.

Щомісяця ми придумуємо нові моделі. Так само, як варіанти одягу – у нас є варіанти обкладинок. Буває, що люди собі купують по кілька.

Bogush Book став трендом. Тепер всі про нього знають. Навіть підроблять. Відрізнити нас можна за унікальним логотипом і системою, яка, на щастя, запатентована.

Чи будемо змінювати технологію? Думаю, не скоро. Є крісла і столи стандартної форми, на чотирьох ніжках. І мало хто захоче купувати стілець на одній ніжці… Це стандарт. У нашій технології  все, що відповідає основним потребам людини.

Колись я не дуже розуміла, що таке тайм-менеджмент. Але у 90-х роках, коли було дуже складно вести бізнес, я намагалася планувати свій час за допомогою звичайного щоденника.

Якщо заглянути у тлумачний словник, план – це ідея. До прикладу, ти пишеш: «Я маю план – поїхати на море». Насправді, у тебе немає плану, ти просто чогось хочеш. Планувати – це розписати, що і коли слід робити.

Існують закони часу, які підходять всім. Це – 24 години в добі, 7 днів у тижні, 365 днів у році…

Час – це процес змін. Управляти часом – це визначати, коли будуть зміни і з якою швидкістю вони змінюватимуть одна одну.

Планування – це не розподілення справ. Просто робимо те, що правильно.

Що таке правильно? Те, що допомагає досягати цілей. Ми часто брешемо, що у нас є ті чи інші цілі. Якщо ми кажемо «хочу схуднути», але не можемо пройти повз магазин з печивом – жодні інструменти не будуть для нас дієвими. Навіть якщо замурувати холодильник, ви знайдете можливість його відкрити (ред. – сміється).

Моя технологія допомагає досягати цілей. Нам все одно, у який час ви будете виконувати ті чи інші дії, коли прокидатиметесь, що їстимете н сніданок… На все про все у вас – 24 години. І ціль.

Джерело: «Ділове слово» №4 за 31 березня 2016 року

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

No apps configured. Please contact your administrator.

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *