,

Успіхи та невдачі сфери послуг

Ми опитали учасників Клубу Ділових Людей, які мають дотичність до сфери послуг і які люб’язно погодилися розповісти про свої труднощі та досягнення.

Задорожний
Сергій Задорожний,
керівник агенції відпочинку
«Поїхали з нами»:

 

«Сфера послуг у світі – це один із найбільших ринків бізнесу. Основним чинником її успіху є злагоджена та ефективна робота підприємств та існуючий попит серед клієнтів. У кожного клієнта свої цінності. До кожного потрібен комунікативно-індивідуальний підхід. Я вважаю, що сьогодні Україна має розвиватися в сфері послуг та постійно покращувати структуру галузі туризму».

Стефанчук
Христина Савуляк,
керівник відділу маркетингу
ПАТ Банк «Львів»:

 

«Сьогодні складнощами сфери послуг є знецінення гривні, зростання цін та макро-економічна нестабільність. Україна повинна розвиватися, залучаючи все більше підприємців та створю-ючи нові робочі місця. Раджу всім підприємцям пам’ятати, що цінність  сфери послуг – це побажання, думка та лояльність клієнта. І те, що до кожної цільової аудиторії потрібен свій підхід».

Туз
Надія Туз,
менеджер компанії
«23 ресторани»:

 

«Ресторани – це платформа для знайомства людей, для дискусій, а інколи й для романтичних відносин. Треба відповідати тому, за чим до тебе приходить аудиторія. Складність бізнесу в тому, що гостям важливо все: дизайн, смак, доброзичливість, інтер’єр. Окрім того, у нашій сфері висока динамічність та суперконкуренція. Тут постійно від-буваються зміни. В Україні зараз величезний потенціал сфери послуг і гостинності. У нас ринок наповнений на 20-30%  від того, що має бути за європейськими мірками. Також зростає попит і на український туризм. Тенденції кажуть про те, що люди хочуть чесності. Дуже часто вони надають перевагу локальним готелям із затишними номерами, замість п’ятизіркових гігантів. Локальні ресторани перемагають мережі. Всі хочуть натуральної їжі і щирості. Тому – ніякого обману, і ваші гості будуть щасливими».

Гусак
Валерій Гусак,
власник компанії
«Домова служба»:

 

«Специфіка сервісу у складності відбудувати систему деталей сфери послуг, яка дає більше, ніж очікуєш. Також у тому, що люди не думають про клієнта, а хочуть одразу заробити грошей. Зараз дуже стрімко розвиваються ІТ-технології, мобільні додатки та людський фактор, який є душею обслуговування. Головна орієнтація нашої сфери  – допомога людям. Основна цінність – увага до людини».

Джерело: «Ділове слово» №3 за 23 березня 2016 року
Автор: Анастасія Капустіна

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

No apps configured. Please contact your administrator.

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *