, ,

ВІДКРИВАЄМО ДВЕРІ У СВІТ КОНТЕНТУ

Сьогодні питання: «Чи потрібно просувати мій бізнес в Інтернеті?» – вже не актуальне. У будь-якому випадку відповідь: «Так!». Раніше Інтернет-маркетинг асоціювався в малого бізнесу зі спам-розсилками, «накрутками» в соцмережах та іншими стратегіями, які приносять користувачам лише дискомфорт. Але потік інформації, яку люди споживають з Інтернету збільшився в декілька разів, а тому за увагу вашого потенційного клієнта треба платити цікавим контентом. Якщо говорити простими словами, то контент-маркетинг – це створення ЗМІ на базі свого сайту, відеосервісів (типу youtube), або сторінок в соцмережах.

На основі свого досвіду ми сформували 10 порад, які допоможуть вам не наступати на ті ж граблі, що й ми колись:

1

Ретельно обирайте тематики і рубрики. Контент має бути розважальним, або корисним і при цьому викликати емоції в користувачів.

2

Не намагайтесь сподобатись всім. Краще мати невелику групу «фанатів», ніж величезну групу читачів, які підуть від вас після того, як прочитають 1-2 публікації.

3

Пишіть словами, які будуть зрозумілими для ваших читачів, не намагайтесь бути схожими на великі ЗМІ та не створюйте занадто «галузевих» матеріалів наповнених професійними термінами, адже ви пишете для клієнтів, а не для конкурентів.

4

Якщо ви не створюєте контент самостійно, то працюйте з декількома копірайтерами, в ідеалі створіть для них певну конкуренцію: чиї статті краще оцінює аудиторія, той отримає більше замовлень.

5

Створіть графік публікації і дотримуйтесь його. Наприклад, ви публікуєте статтю з певної рубрики у чітко визначений день тижня, або місяця.

6

Після викладення статті максимально поширюйте анонс з посиланням по всіх каналах комунікації: соцмережі, вашій клієнтській базі, сайтах партнерів тощо.

7

Будьте актуальними! Слідкуйте за новинками та трендами своєї сфери, щоб писати на тему, яка є гарячою прямо зараз. Наприклад, сьогодні компанії, що займаються бухгалтерією та профільні юристи мають золотий час для написання статей про нові трудові та податкові норми. Ловіть такі інформаційні приводи в своїй сфері і пишіть про них якомога швидше. Будьте в числі перших, і тоді вас цитуватимуть.

8

Не забувайте про «гостьові» статті. Є багато інформаційних чи розважальних порталів, або сайтів із неконкурентного до вас бізнесу які радо розмістять в себе статтю з вашою експертною думкою, в яку можна акуратно закласти пряму чи непряму рекламу.

9

Залучіть до процесу свою команду. Вони будуть пручатись, тому дозвольте їм писати прямо, відкрито і з помилками, а потім передавайте статтю копірайтеру на редагування.

10

Спілкуйтесь з аудиторією і враховуйте їхні поради. Переписуйтесь в коментарях, або говоріть з лояльними клієнтами, адже це необмежене джерело нових ідей та зворотного зв’язку.

Головне, не відкладайте контент-маркетинг в далеку шафу, а починайте вже сьогодні, тому що в Інтернеті все рухається надто швидко, щоб вичікувати.

Автор: Святослав Воронюк
Джерело: «Ділове слово» №24

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь


Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *