,

Відвідини бізнесу: бюро перекладів

Директор бюро перекладів «Екотест-лінгво» Олена Крилатова основним критерієм успіху називає гарантію якості. Які ще рецепти надійності бізнесу варто використовувати управлінцям спитали «з перших уст»

Історія

Цьогоріч «Екотест-лінгво» святкує чотири роки своєї діяльності. Ми починали з перекладів двох-трьох мов. Сьогодні ж маємо в штаті спеціалістів, які забезпечують переклад з більш, ніж сорока мов світу. Ми працюємо з носіями рідкісних і найбільших важких для європейців мов – арабської, корейської, азербайджанської та івриту.

Концепція

Нашою перевагою завжди була якість. Питання низької ціни ми ні-коли не розглядали. Робота перекладача має бути на найвищому рівні.

Ми працюємо тільки з дипломованими перекладачами. Вони всі є випускниками факультету іноземної філології. Це спеціалісти з досвідом роботи у вузьких професійних галузях.

Читайте також: Новий випуск «Ділового слова»

Що є нашою перевагою? Оперативність, пунктуальність та індивідуальний підхід до замовника. Ми віддаємо готовий переклад на пів-години, на годину раніше зазначеного терміну. Раніше, ніж вчасно.

У нас є приватні замовлення і корпоративні. Є постійні клієнти,  які рекомендують наші послуги своїм колегам, партнерам. Вони впевнені, що ми не тільки надамо якісний переклад, але й виконаємо усю організаційну частину роботи. Сьогодні важливо розуміти, що успіх не прийде до тих, хто прагне просто заробити гроші. Потрібно бути відповідальним за результат.

Залучення клієнтів

Основний канал залучення нових клієнтів – сайт. Ми використовуємо рекламу в Google AdWords. Більшість наших корпоративних клієнтів, знайшли нас саме в Інтернеті.

У нас були випадки, коли клієнти знаходили інше бюро – з нижчими цінами, але потім повертались до нас. Ціна і цінність – різні речі. Люди не питають, скільки це коштує. Вони знають – ми вирішимо їхню проблему.

Для того, щоб досягнути успіху, потрібно бути відповідальним за результат

Наша система лояльності – індивідуально-орієнтована. Звісно, є стабільні знижки, скажімо, від об’єму тексту. Але є ціла низка нюансів, додаткових робочих моментів, які формують ціну в кожному окремому випадку.

Поради, рекомендації – все це дуже потрібно клієнтові. Він не все знає, не все розуміє. За поради, підказки та консультації ми не беремо додаткової оплати. Але це те, що формує лояльність наших замовників.

Стратегія

З нового року ми будемо впроваджувати автоматизацію робочих процесів. Завдяки стабільно високій якості виконання і позитивним відгукам наших корпоративних замовників постійно збільшується кількість замовлень, і стає непросто контролювати всі процеси «вручну». Тому ми впроваджуємо автоматизацію обліку, що дозволить значно ефективніше використовувати час наших адміністраторів.

Автор: Ольга Філіпова

Сподобалася стаття? Напишіть коментар.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

No apps configured. Please contact your administrator.

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *