,

Правила ефективного web-контролю

правила веб-контролю

Сайт для малого бізнесу – платформа, за допомогою якої приймають замовлення товарів та/або послуг для опрацювання менеджерами. Така присутність в Інтернеті зручна, бо, як уже з’ясували, будь-які дії можна виміряти і спрогнозувати. Як перевірити, чи сайт працює ефективно – ми спитали  в експерта Антона Золотарьова.

Показники ефективності

Існує 8 основних показників ефективності сайту, на які слід зважати, розвиваючи власну платформу:

  1. Конверсія в ліди – співвідношення кількості замовлень до кількості відвідувань сайту.

Бізнес-термін: Лід (в Інтернет-маркетингу) – це акт реєстрації у відповідь на пропозицію рекламодавця. Містить контактну  інформацію

  1. Конверсія лідів у клієнтів – співвідношення кількості клієнтів до кількості чи якості лідів.
  2. Конверсія в підтримку – відсоток клієнтів, які переходять на підтримку.
  3. Конверсія в повторне замовлення – відсоток клієнтів, які звертаються до вас вдруге.
  4. Відсоток відмов – кількість відвідувачів сайту, які пробули на ньому до 15 секунд і не зробили жодної дії. До слова, Google Analytics за замовчуванням не обмежує цей час 15 секундами. Для того, щоб показники були об’єктивними, рекомендовано додавати код до лічильника:

setTimeout(function(){
ga(‘send’, ‘event’, ‘alive’, location.pathname);
}, 15000);

Відсоток відмов визначається тим, наскільки сторінка відповідає очікуванням користувачів. Якщо з модифікацією коду кількість відмов складає 80%, трафік можна вважати неякісним.

  1. Вартість залучення клієнта – вартість трафіку поділена на кількість клієнтів.
  2. Вартість ліда – вартість трафіку поділена на кількість лідів.
  3. ROI – окупність інвестицій – виручка (прибуток) поділена на вартість трафіку. ROI правильніше рахувати не тільки відносно першої купівлі, а за весь життєвий цикл клієнта.

Як отримати показники?

  • Встановіть лічильник веб-аналітики (наприклад, Google Analytics чи Яндекс Метрика).
  • Налаштуйте відслідковування цілей в Google Analytics.

Деякі цілі можна відслідковувати лише з підключенням додаткових технологій чи сервісів. Наприклад, дзвінки call tracking.

  • Регулярно записуйте первинні дані, які необхідні для розрахунків, в окрему таблицю.
  • Донесіть до підрядників та/або персоналу – тих, хто займається рекламою (просуванням, контекстом), цілі щодо покращення показників.

Автор: Антон Золотарьов, технічний директор Веб-студії ІТ4IU.ua

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь



Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *