,

Який на вас S.U.I.T.?

Ви – це ваша поведінка і люди, які навколо. Таку філософію взяли на озброєння засновники нового львівського глянцю S.U.I.T., про який – наш наступний матеріал. В гостях у нас –  головний редактор журналу Дмитро Мілічіхін і випусковий редактор Тетяна Грукаленко.

Дмитро, Ви нещодавно переїхали з Києва до Львова. Чому?

Дмитро: Тут з’явилася можливість займатися улюбленою справою. Ми з моїми львівськими партнерами вирішили створити продукт, якого досі у Львовi не було. Ідея журналу виношувалася довго і ретельно обдумувалася. Оскільки я живу у Києві, ми все організовували в телефонному режимі. Перший випуск поспішали запустити до Lviv Fashion Week. Встигли за два тижні.

Про що S.U.I.T.? Про успіх?

Т.: Не зовсім. Не про успіх, а про успішність. Його ідея ось в чому: кожна людина може одягнути будь-який костюм, тобто suit… Те, що ти «носиш» – тим ти й можеш стати. Можемо одягнути успішність, а можемо – горе-біду. Хто що обирає. Окрім того, успішністю можна заразитися. Якщо ти спілкуєшся з драйвовими, життєрадісними людьми, потік їхньої життєствердної енергії обов’язково зачепить тебе. І, що дуже важливо, для того, щоб бути успішним, не потрібно бути мільйонером. Можна просто добре робити свою справу, любити її і отримувати за це відповідну фінансову віддачу. Звісно, це ідеальна конструкція, але до неї можна прагнути.

Для того, щоб бути успішним, не обов’язково бути мільйонером

Про що писатимете в журналі?

Д.: З номера в номер ми змінюватимемо тему, але основною лінією буде успішність – той костюм, про який говорила Тетяна. У першому номері ми обговорювали моду, наступний був присвячений ALFA JAZZ FEST, тобто музиці і джазу зокрема. У номерi ми  розповiдаємо про відомих людей, музичних смаків яких ми досі не знали. Про те, як музика впливала на їхнє життя, на прийняття їхніх рішень. У рубриці про подорожі – місця, де народжувалася музика.

Хто ваша цільова аудиторія і де журнал розповсюджуватиметься?

Д.: Журнал будемо розповсюджувати у закладах високого класу. Це – ресторани, готелі, автосалони, салони краси тощо. Цільова аудиторія – їхні клієнти.

На що схожий S.U.I.T.?

Д.: Гадаю, S.U.I.T. – щось середнє між ELLE та L’officiel (ред. – сміється)… Це, глянець, але не такий, до якого ми звикли.

Т.: Ми би дуже хотіли, щоб люди читали. Щоб відкривали журнал і не просто дивилися картинки, а звертали увагу на текст. Але, звісно, зовнішність журналу має бути гарною, стильною та привертати увагу якісними фотографіями.

У сучасної молоді виробилося так зване «кліпове» мислення – сприйняття тексту, як у калейдоскопі, безперервна і швидка зміна картинки. Великі аналітичні тексти перенавантажують

Якщо люди зараз і читають, то що?

Д.: Що їм пропонують, те і читають…

Т.: Можу сказати про сучасну молодь, у якої виробилося так зване «кліпове» мислення – сприйняття тексту, як у калейдоскопі, безперервна і швидка зміна картинки. Великі аналітичні тексти перенавантажують. Вони навіть говорять коротко… «чмокі-покі», «окі-докі»… у них дуже малий словниковий запас. Так, ми орієнтуємося на людей, яким приблизно 35-40 років, але сучасний потужний потік зайвої інформації зробив, на жаль, свою згубну справу і щодо них. І це особливість сьогодення.  Для того, щоб тексти читали, вони не повинні бути «важкими», а такими, щоб привернути увагу навіть «нечитаючої» людини. Про щось незвичайне, щось на сьогодні дуже актуальне і, головне, все це має бути подано… смачно.

Д.: Нас читатимуть тоді, коли у за-кладах гостям дають час поскучати. І коли, обираючи між Wi-Fi та привабливим цікавим глянцем, люди зможуть обрати S.U.I.T..

Т.: Психологи кажуть, що паперові видання та друковане слово на якомусь підсвідомому рівні притягує людину.

Д.: Так, це якийсь ритуал…

Як гадаєте, які перспективи видавничого бізнесу? І як тепер, коли ринок відверто занепадає, пояснювати клієнтові, що реклама у паперовому журналі – це ефективно?

Т.: Клієнт сам розуміє, що це ефективно. У закладах преміум-класу нас читатиме виключно цільова аудиторія вiдповiдного сегменту. До прикладу, ми розповсюджували журнал на Lviv Fashion Week. А хто там збирається? Фактично вся мобільна частина населення – ті, хто чимось цікавляться, кому не байдуже те, що відбувається в місті. Тобто, якщо такі люди є цільовою аудиторією вашого бізнесу – реклама у нас буде ефективною і результативною.

А який стан журналів локального сегменту в Україні?

Д.: Ринок кожного міста України ми не вивчали. У принципі, його складно оцінити, бо на це потрібнічималі ресурси.  У Львові кількість журналів, на які можна хоча би звернути увагу – 4-5. З одного боку, це добре, бо ринок не насичений. З іншого – треба добре розуміти, наскільки клієнти готові платити за рекламу журналах.

А будуть теми-табу, про які ви ніколи не писатимете?

Т.: Політика – точно табу. Глянцеві фішки типу роздуми зірок про любов – табу. Естрада – табу. Насправді, є безліч тем, про які цікаво писати. Якщо нам вдасться підтримувати такий добротно «глянцевий» і разом з тим  інтелектуальний імідж, нас читатимуть.

Скільки людей працює у журналі?

Д.: Мiнiмальний набiр – головний редактор, випусковий редактор, керівник проекту, арт-директор та дизайнер-верстальник. Решта – вiльні «художники».

img_3354

Головний редактор журналу S.U.I.T Дмитро Мілічіхін і випусковий редактор Тетяна Грукаленко

Що порадите підприємцям, які вирішили рекламувати власний бізнес у друкованому виданні?

Д.: Спершу взяти в руки журнал і прочитати його, дiзнатись, як вiн поширюється. Якщо все влаштовує, й інформація в журналі буде цікавою для ваших потенційних клієнтів – розміщуйтеся. Щодо формату, то найбільш ефективна, звісно, обкладинка та остання сторiнка.

У вас обкладинка продається?

Т.: Ні. Але ми пропонуємо альтернативу – перші і останні розвороти. У наступних номерах у нас буде щільна вкладка, що теж є цікавим форматом. Адже журнал чи книга розгортаються спершу в тому місці, де «закладено». Окрім того, під час вибору сторінок слід зважати на те, що люди починають переглядати журнал або з перших сторінок, або з останніх…

Д.: Але це ефективно у тому випадку, коли ми хочемо відразу показати споживачеві рекламу. Якщо метою є звузити аудиторiю, рекламу слід подавати у контексті статей. До прикладу, ті, хто цікавиться рубрикою з подорожами, обов’язково звернуть увагу на цікаві туристичні пропозиції.

Т.: Ми розміщуємо піар-статті, але їх складно такими назвати. Просто намагаємося подавати матеріал так, щоб його було цікаво читати, і він «не випадав» з контексту.

Власники зараз, як ніколи, рете-льно рахують гроші. Що для них порадите щодо розміщення реклами?

Д.: Питання, де рекламуватися – доволі абстрактне. Все залежить від продукту, цільової аудиторії і навіть географічного розміщення. Рекламні кампанії розробляються дуже індивідуально…

Т.: Перш за все, власник чи маркетолог повинен розуміти свою цільову аудиторію. Часто мало хто її враховує. Якщо визначитеся, далi буде легше розробити креативні та ефективнi ідеї.

Д.: Якщо йдеться про малий бізнес, йому доводиться складніше. Слід більше креативити, давати різні вірусні інфоприводи, намагатися вивчити цільову аудиторію. До прикладу, у вас дуже хороший продукт, навіть кращий, ніж у вже добре відомого бренду. Якщо ви підете на телебачення – це будуть даремно витрачені гроші, адже великий бізнес «задавить» своїми об’ємами реклами. Якщо підете на радіо і замовити по одному виходу в день – це теж не принесе бажаних результатів. Тому треба грамотно підходити до питань
реклами і, безумовно, консульту-ватися з фахівцями.

І вже останнє питання: які плани на майбутнє?

Д.: Плануємо виходити частіше, більшим тиражем і на сусідні області.

Т.:  Найближчим часом плануємо випустити новий S.U.I.T. (ред. – сміється).

Автор: Ірина Таран
Джерело: «Ділове слово» №8 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

No apps configured. Please contact your administrator.

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *