Книга «Zag» (Марті Ньюмеєр)
«Коли весь світ робить «зіг», робіть «заг», – закликає автор книги і надає практичні інструкції про базові принципи створення ефективного брендингу. Ви дізнаєтеся, як навіть сьогодні, в епоху інформаційного перезавантаження, вийти на ринок з пропозицією, яку обов’язково оцінять. А також – досягнете основної цілі брендингу – задовольняти потреби клієнтів так, щоб з часом все більше людей купували у вас більше товарів по вищій ціні. Книгу рекомендує експерт МВА Михайло Крікунов.
Спеціально для читачів «Ділового слова» посилання на книгу «Zag».
«Я ціную ваш час і тому написав книжку, яку ви могли б прочитати за час польоту», – пише автор. У книзі 200 сторінок про практичні та зрозумілі принципи, які під силу кожному підприємцеві.
Детальну реценцію читайте незабаром у новому випуску «Ділового слова».
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!